Gebruiksvoorwaarden


Gebruiksvoorwaarden juwelen

Verzending

Onze producten worden binnen de 2-8 werkdagen verzonden en geleverd. Levertijd kan afwijken in geval van staking, vakantie etc. Alle klanten worden op de hoogte gehouden via een track & trace die ze ontvangen bij het verwerken van de bestelling. Subtile is niet verantwoordelijk voor vertragingen bij Bpost. Ook komen alle juwelen toe in de brievenbus.

Indien er verschillende bestellingen op dezelfde dag geplaatst worden, worden deze in 1 enveloppe verstuurd. Ook al wordt er 2x verzendkost betaald.

Wanneer bepaalde items uit een bestelling als een cadeautje bedoeld zijn. Dient dit via Instagram of mail te worden gecommuniceerd. Anders wordt alles samen verpakt. 

Indien je geen huisnummer ingeeft wordt jouw order geannuleerd

Materiaal

Alle juwelen zijn gemaakt van sterling silver 24 karaat of stainless steel wanneer aangegeven. Bevatten geen nikkel noch koper en zijn hypoallergeen

Betaling

Betalingen kunnen via Bancontact, Paypal, Visa of Mastercard. Indien u jonger bent dan 18 jaar en gebruik maakt van de kredietkaart van uw ouders, stel hen hiervan op de hoogte en ga na of deze gebruikt mag worden.

Kortingscodes die gecommuniceerd worden via Instagram zijn maximum 1 maand geldig of zo lang staat aangegeven in de post/story. Indien je een oudere kortingscode gebruikt wordt je bestelling geannuleerd en het geld gerestitueerd. 

Cadeaubon: Een cadeaubon is een jaar geldig. De vervaldatum moet gerespecteerd worden en kan niet worden verlengd. Hou hier rekening mee

Schade en retour 

Retourneren is op kosten van de klant.

Indien u bepaalde producten wegens onvoorziene omstandigheden wenst terug te sturen, staat u als klant in voor de kosten van de retournering.

De terugbetaling gebeurd op het middel waarmee je besteld hebt. Dit gebeurd automatisch via de webshop. Heb je dus besteld met een cadeaubon of Paypal? Dan kan je het geld op deze manier terug verwachten ( op je Paypal account of op je gift card ) en niet gewoon op je rekening. 

Bestellingen kunnen ook niet geannuleerd worden of gewijzigd. Consument heeft 2 jaar garantie.

 

Gebruiksvoorwaarden kledij/schoenen 

Verzending

Onze producten worden binnen de 2-5 werkdagen verzonden en geleverd. Levertijd kan afwijken in geval van staking, vakantie etc. Alle klanten worden op de hoogte gehouden via een track & trace die ze ontvangen bij het verwerken van de bestelling. Subtile is niet verantwoordelijk voor vertragingen bij Bpost. 

Indien er verschillende bestellingen op dezelfde dag geplaatst worden, worden deze samen verstuurd. Ook al wordt er 2x verzendkost betaald.

Wij leveren in België en Nederland. Voor België voorzien wij gratis verzending vanaf €100. Voor bedragen lager dan €100 komt er €5,50 verzendkosten bij. Bestellingen naar Nederland hebben een vaste verzendkost van €6,50.

Retournering 

RETOURNEREN

Niet helemaal tevreden met je aankoop? Geen probleem! Retourneren kan op eigen kosten. Wij eisen een schadevergoeding ten belope van de waardevermindering indien er labels ontbreken. Retour dient binnen de 14 dagen aangemeld te worden. Hier na heb je als consument nogmaals 14 dagen om de producten terug te sturen. 

Hoe retourneren?

Wij raden aan om op deze manier te retourneren.
- Meld je retour door een mail te sturen naar info@subtile-shop.be
- Handig als je een briefje met je ordernummer er bij steekt

- Plaats je item(s) in een doos/zak, samen met het briefje 
- Vervolgens kan je je pakje ,op eigen kosten, terugsturen. Dit naar Borredam 25/3 1740 Ternat. 

Wanneer wij je pakketje ontvangen hebben en deze in goede staat terug keert storten wij het bedrag terug. Na ontvangst storten wij na controle het bedrag onmiddellijk terug op je rekening. Wij vergoeden de verzendkost indien wij de hele bestelling terug ontvangen, anders niet.

Retourneren is op eigen risico. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het verlies van retourzendingen. Wanneer je je retour opstuurt, bewaar dan altijd je track-and-trace bonnetjes totdat je retour verwerkt is. 

Via onderstaande link kan je het modelformulier van de FOD Economie terugvinden. Deze kan je downloaden en invullen

https://www.economie.fgov.be/sites/default/files/Files/Forms/Formulier-herroeping.pdf

Is je retour te laat? 
Retourzendingen moeten binnen de correcte herroeppingstermijn terug bij ons zijn, anders is je retour helaas te laat. Dit wordt dan op kosten van de klant, terug gestuurd naar jou. 

Verwijzing naar het online dispute resolution-platform van de Europese Unie 

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL